petak, 26. studenoga 2010.

Microsoft: Mi figured ljudi bi pijuk Windowsi 7 Telefon, bi sugeriraju da oni ne

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/11/26/microsoft-we-figured-people-would-hack-windows-phone-7-would-s/:
Hot na petama od objavljivanja u korisnost za zaobilaženje Windows Marketplace i sideloading vlastite aplikacije, Microsoft je objavio kratku izjavu o stanju Windows 7 Telefon sjeckanje zajednice ... i mi ne bi točno reći da su previše radili do o tome:
"Mi očekuje da će ljudi pokušati otključati telefon i istražiti temeljni operativni sustav. Potičemo ljude da koriste svoje Windows Phone kao dobivenim od proizvođača kako bi se osiguralo najbolje moguće iskustvo korisnika. Pokušaju da otključavanje uređaja mogu poništiti jamstvo, onemogućiti telefon funkcionalnost, prekinuti pristup na Windows 7 Telefon pružiti usluge ili telefon trajno neupotrebljiv. "
Tako yeah, mi bismo reći da je to više ili manje predloženi citat: "Mi shvatio da bih hack ovu stvar, mi bismo to radije, ako niste, i ovdje je praonica popis stvari koje bi mogle vjerojatno (ali je osvojio 't) se dogoditi ako ne pazi naše blaga upozorenja. " Na duži rok, ne bi me iznenadilo da Redmond završio igranje Apple-stil mačka i miša igra sa tih ljudi, razbijanje hack sa firmware ažuriranja samo da ih ponovno sjeckan u roku od nekoliko dana vremena. S obzirom na nedostatak prznica u priopćenju ovdje, ne vidimo ih silazi previše teško ukoliko legitimne, kartica-nošenje, naknadu plaćati programere bacanje stane - i gotovo, ChevronWP7 stoji kako bi učitavanje piratske aplikacije povjetarac, tako koji bi mogao vrlo dobro se dogoditi.

Microsoft: Mi figured ljudi bi pijuk Windowsi 7 Telefon, bi sugeriralo da su oni ne prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 26 studeni 2010 16:49:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink Electronista | izvor WinRumors | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar