subota, 8. listopada 2011.

Pomoć Scout Crta financiranje Donesite priuštivu e Suradnja i potpora startups

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/R9V5XfA-Ufg/:
hslogo-white-320x110

Nakon što je diplomirao iz TechStars Boston ovog proljeća, Brightwurks , pokretanja koji čini web-based alate za produktivnost, s naglaskom na službu za korisnike, lansirao novi proizvod pod nazivom Pomoć izviđača koji ima za cilj donijeti suradnju kvalitete e-mail i podršku malim poduzećima.

Problem pokretanje nada za rješavanje, kao Brightwurks suosnivač i izvršni direktor Nick Franjo vidi, da je, dok je većina tvrtki smatraju da velika usluga korisnicima je misija ključna za njihovo poslovanje, na webu, većina još uvijek ne u interakciji s kupci učinkovito. Dio problema je da je trenutačna rješenja za odnose s kupcima nude korisnički doživljaj koji je automatiziran i sebi bezličan.

Nadalje, na tržištu usluga korisnicima, tu je rastući jaz, Franjo kaže, između e-mail i help desk. Rješenja poput Zendesk i Assistly (potonji je sada dio Salesforce) kraj gore bitak previše širok i složen za male poduzetnike za integraciju. To ne smisla za 10-osoba za pokretanje ili online trgovac koristiti help desk, na primjer, kada je tim tek želi jednostavan način ljestvici njihove e-mail podršku.

Kao što je poznato igrače poput Salesforce i netsuite cilj poduzeća, pomoć izviđača namjerava smanjiti buku i usredotočiti se na jednu stvar svakog online poslovanje treba: E-mail podršku. "Fokusiranje na jednom području omogućuje nam da to jedna stvar jako dobro, i biti svestran tamo, za razliku nude 50 različitih mogućnosti da samo dovesti do komplicirana i osrednji cjelokupno korisničko iskustvo", rekao je izvršni direktor Brightwurks.

Dakle, pomoć izviđača ide za help desk-CRM hibrid (koji će uskoro uskladiti s CRM rješenje Vaše poslovanje već pokrenut), dizajniran za bilo koju momčad od dva ili više koji treba da dijele e-mail sandučić, držati svi na istoj stranica, te nude personalizirane, visoke kvalitete korisničku podršku.

Prema Franji, 27 posto e-pošte poslane od strane kupaca na online trgovaca su je odgovorio na pogrešan način, i najčešće je to rezultat agenta se upoznati s kupcem. Kako bi riješio taj problem poznavanja, Pomoć Scout omogućuje agentima da biste vidjeli sve razgovoru koji je ikad dogodilo s klijentom, uz javni profil tog kupca sastaviti iz podataka o društvenim mrežama, itd. (slično onome što čini za Rapportive momčadi.)

E-poruke od pomoći izviđača izgledaju kao jedan-na-jedan e-mail teme, kao i oni zapravo dolaze iz stvarne osobe s personalizirane potpis - ne sviđa dopisivanje jedan će dobiti od pomoć stol. Štoviše, na kupca, pomoć izviđača je nevidljiv, oni ne moraju da se prijavite na račun ili proći kroz složen proces da razgovaraju sa stvarnom osobom.

Kako se to radi? Pomoć Scout je kompatibilan sa bilo e-mail adresu, pokretanja jednostavno daje posao jedinstvenu e-mail alias, na koji se može proslijediti kopije svih dolaznih e-pošte. To dobiva primjerak u pomoć Scout, a tvrtke toga možete postaviti svoje vlastite izlazni poslužitelj ili koristiti u pomoć izviđača za slanje odgovora. Tipično, postavljanje traje oko 4 minute, Franjo kaže, što joj daje malo noge do iznad veliki igrači u prostoru, što često zahtijeva tjedna prilagodbe.

Za sve tvrtke, velika usluga korisnicima je bitno, nego zato što to može biti dugotrajan i kompliciran za upravljanje, postoji prevladava osjećaj da ROI je zanemariva. Oni umjesto toga pretvoriti u web-based i oblak usluge za automatizaciju i učiniti CRM lakše nositi se sa, u nadi da će vidjeti više od povrata na uloženo vrijeme i energiju.

Preko odbora, tvrtke ulažu sve više i više u online usluge kupcima (Salesforce stečene Assistly za $ 5

Nema komentara:

Objavi komentar