četvrtak, 27. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: Kako ste Haunting Your House Ovo Hallowe'en?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/MOzhT-Avt7Q/ask-slashdot-how-are-you-haunting-your-house-this-halloween:


Hallowe'en je samo oko kutu. Ja sam proveo sate ovog mjeseca poring preko maske, magla strojeva, automatiziranih čudovišta i zvuka aktivira ples kostura (uglavnom previše bogati za moju krv), a radio je s mojim bratom i sestrom je proganjati moja mama je kuća sa zastrašujuće slike, humci Spider-remenje, zvučni efekti, strobe svjetla, pozornice krvi, svijeće, noževi i zapušten. Kao i svake godine, ipak, najbolje postavio planovi su one koje se s nakon što je činjenica (zašto ja uvijek planiraju izgraditi lijes s Bibliju odbijaju magnetski poklopac i odgovarajući Biblije, ali nikada ne?), I dok naš trud je zabavno i zadovoljavajući, to definitivno nije guranje omotnicu. (Postoji obilje dobre inspiracije vani, iako, za ljude koji ne žele ići malo lud.) Pa pitam: Što radiš slaviti duh Hallowe'en? Konkretno, koristite bilo koji dobar stagecraft stilu tehnologije kako bi vaš stan, dvorište, ili susjedstvu samo malo strašniji nego obično? Bilo dobar savjet na temelju prethodnih iskustava progoni, bilo kao redovan gost ili hauntee? Kakav je učinak Želite li mogao stvoriti, dati dovoljno vremena i novca? Da li kontrolirati bilo koji aspekt vašeg zaslona računalo? Razmislite široko: Linkovi na inspirativno komercijalne proganja, izvori zanimljive opreme, a svoje omiljene kuće nezaboravna projekata na Instructables su svi dobrodošli, kao i relevantne savjete iz dijelova svijeta gdje Hallowe'en nije glavni slučaju da je u SAD-u

Pročitajte više ove priče na Slashdot.

Nema komentara:

Objavi komentar