četvrtak, 27. listopada 2011.

Blockbuster pokušava izbjeći Warner Bros "28-dan" kupcima samo "prozor

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/2hyzFdMqU0c/blockbuster-trying-to-evade-warner-bros-28-day-buyers-only-window.ars:

Današnji digitalni, globalno, na zahtjev medijskog prostora ima samo minimalan utjecaj na Hollywood je "windowing" ovisnost-istiskuje filmova u fazama u kina, a zatim pay-TV, zatim satelit, a zatim fizički iznajmljivanje. Studios i dalje gurati svoje "kupce samo" prozor u kojem film mogao se kupiti u trgovinama kao što su Wal-Mart, ali ne bi bilo na raspolaganju za iznajmljivanje.

Blockbuster neće ići uz zahtjev za odgodu novo izdanje najam za 28 dana nakon što su prvi idu u prodaju. U znak odmazde, Warner Bros je odbio prodati filmovi izravno na lancu, prisiljavajući Blockbuster izvor tih filmova negdje drugdje. To je ista taktika koju koristi studijima na RedBox, koja ne dobivaju DVD za iznajmljivanje dok su bili na maloprodajnom tržištu četiri tjedna.

"Pitanje je: Kako ćemo napraviti vlasništvo više vrijedne i atraktivne" Warner Bros Home Entertainment je predsjednik Kevin Tsujihara rekao je Financial Times . "Započeli smo proces stvaranja prozora u cigle i mort DVD i Blu-ray za iznajmljivanje."

Blockbuster može raditi oko studiji želje, jer DVD i Blu-ray diskovi su fizički predmeti i time podliježu "prvu prodaju doktrine" u SAD-u, nakon kupnje, prodavatelj ne može nastaviti vršiti kontrolu nad objektima. To nije istina online streaming i download , dajući studija mnogo veću moć za kontrolu prozora usluge kao što su Netflix.

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar