ponedjeljak, 5. rujna 2011.

Zašto skladu s RSS je otrovna za produktivnost, zdravlje

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OzR-uL9zHQ8/why-keeping-up-with-rss-is-poisonous-to-productivity-sanity.ars:

Na tom dugom Praznik rada vikenda u SAD-u, mi smo donosimo vam niz mišljenje komada iz raznih Ars pisaca i mi smo ljubav ste pridružiti razgovoru u komentarima.

Na površini, čini RSS veliki za one od nas koji žele zadržati se na sve što se događa na internetu i mislim sve. Kao za mene, ja koristiti RSS redovito na pet minutnim intervalima za ljepušan velik dio cijelo vrijeme budan sam. Ja koristiti RSS za rad i osobnih razloga-to mi pomaže držati tabulatori na gotovo svakom mjestu koje tech stvarima kako bi se osiguralo da ja nikada ne nedostaje ništa sam, osim toga omogućuje mi da li sam na vrhu mojih prijatelja i obitelji živi putem svojih blogova. Ako ne za RSS, nikada nisam mogao držati korak na ništa. Ili bih ja?

Dva puta u isto toliko tjedana tijekom mjeseca kolovoza, bio sam prisiljen ići bez mog dragog RSS feedove. Detalji nisu bitni, bilo je tehničkih ograničenja na moj internetske veze u to vrijeme, ali moja iskustva tijekom i nakon pauze od Velike RSS stvarno otvorila oči kako nepotrebno to zapravo može biti moj život. Ne samo da sam uspio ostati na vrhu važnih tech stvari sasvim u redu, bio sam brži i produktivniji dok radite. Također sam napravio više svjesne odluke o čiji je osobni lutanju sam zapravo htjela čitati u bilo kojem trenutku, povećanje moj fokus i razumijevanje tih postova, a uklanjanje težine krivnje i obveze kako bi išli ukorak sa svime.

Usudio bih se reći, ali je kvaliteta mog života i rada poboljšati kada sam otišao bez RSS. I ja mislim da bi za vas, previše.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar