ponedjeljak, 5. rujna 2011.

Kompletan vodič Freemium poslovnim modelima

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3WCnGk3bs4w/:
Free

Bilješka urednika: Ovaj gost post je napisao Uzi Shmilovici , CEO i osnivač budućnosti Jednostavno , što stvara online softver za male poduzetnike. Post je na temelju studija učinjeno s profesorom Eric Budish, profesor ekonomije na Sveučilištu u Chicagu Booth School of Business. Ona također uključuje ideje i komentare Peter Levine , Venture partner u Andreessen-Horowitz i profesor na Stanfordu GSB

Ideja nudi svoj proizvod ili inačicu besplatno je izvor puno rasprave.

Cijena je uvijek lukav. Nažalost, mnogi poduzetnici ne daju dovoljno misao. Oni će često kopirati cijena strategiju sličnih proizvoda, temeljiti svoje odluke na svečan izjavama "stručnjaka" ili se oslanjaju na slomljena razlog (smo radili tako da smo trebali naplatiti $ X).

Besplatno je i trickier i sa toliko mišljenja o tome, mislili smo da bi bilo osvježavajuće da se kritički pristup i zaronite duboko u zašto su neke tvrtke su vrlo uspješni u zapošljavanju modela, dok druge tvrtke uspjeti. Mi smo gledali u ekonomiji znanstvenih radova, ponašanja psihologije knjige i strategije koji je radio za tvrtke da se s ključnim konceptima u nastavku.

Zakon graničnog troška

Cijena igra veliku ulogu u konkurenciji za kupce. Evo ekonomski zakon koji drži gotovo koliko istine kao zakon gravitacije: u savršeno konkurentnom tržištu, dugoročno cijena proizvoda (tzv. "na tržištu kliring cijena") će se granični trošak proizvodnje.

Pogodite što? Zbog pada hosting i bandwith troškove, za većinu Internet proizvodi granični trošak danas je praktički ... nula.

Drugim riječima, ako je trošak da služe kupcima (podrška stranu) je nula, dugoročno cijena proizvoda na tržištu bit će nula (zbog pritisku konkurencije).

Iskustvo dobar

U jezgri "Slobodna" modeli su proizvodi ili usluge koje se nude kupcima. Većina internetskih proizvode ili usluge spadaju u definiciju Iskustvo Dobar: proizvod koji treba razdoblja korištenja prije nego što kupac može odrediti vrijednost se može iz njega proizlaze.

Dobar primjer je ispuštanje. Razmislite Drew Houston riječi : "Činjenica je da je ispuštanje bio nudi proizvod koji ljudi nisu znali što im je potrebno dok se pokušao."

Ima dosta znanstvenika koji su gledali u cijene roba iskustva. Godine 1983, ekonomist Carl Shapiro napisao fascinantan članak o ovoj temi. Njegov zaključak je bio da, budući da kupci imaju tendenciju da podcjenjuju vrijednost proizvoda, optimalne cijene za iskustvo dobro niske uvodnom cijena koja se potom povećava kada kupac ostvaruje vrijednost proizvoda.

U nekim slučajevima, klijent može precijeniti vrijednost proizvoda. U tom slučaju, optimalna cijena strategija je naplatiti koliko u početku ili zaključati u korisnicima s dugoročnim ugovorima.

To je razlog zašto kupci su voljni kupiti, kada netko pita ih za plaćanje unaprijed za uslugu ili proizvod ili se prijavite dugoročni ugovor.

Dakle, uvodna cijena je signalni mehanizam. Zaključak? Nisku cijenu ulaza signala da ste sigurni da vaš proizvod će stvoriti vrijednost za kupca.

Psihologija besplatno

Mnogo je toga napisano o Psihologija besplatno. Dvije knjige koji je izgledao posebno u predmet su

Nema komentara:

Objavi komentar