petak, 16. rujna 2011.

Smartphone postaje Računalo izbora u zemljama u razvoju

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rXTEh7-4hjI/Smartphones-Becoming-Computer-of-Choice-in-Developing-Countries:
Anonimni čitatelj piše: "izgradnja izvan 3G mreža u zemljama u razvoju, te iznimno niske cijene od voli Samsung, učinit će smartphone jedini računalo milijuna građana diljem svijeta. I do 2016, 97 posto smartphone se očekuje koristiti zaslon osjetljiv na dodir Sad, nemojte me krivo -. nosim iPad i iPod Touch u moj ruksak, a ljubav zaslon osjetljiv na dodir - ali ja još uvijek kao telefon koji stane u moj džep, međutim, ja ću biti u. manjina pet godina od sada, kada je većina bežičnih komunikatora će biti smartphone. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar