petak, 16. rujna 2011.

Engadget / eBoy t-shirt shop je službeno otvoren, pre-naloga početi danas!

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/09/16/the-engadget-eboy-t-shirt-shop-is-officially-open-pre-orders/:
Woo, dječak. Mi smo bili pucanja po šavovima da dijele ovaj jedan, i to je konačno vrijeme - Engadget je teaming up s jedan i jedini eBoy (pročitajte uvod ovdje ) kako bi otvorili naš vrlo vlastiti t-shirt shop! Mi smo radili s eBoy tijekom godina, a mi nikada nije bio ruše njihov um-puše rad. Svaki tako često, mi smo nudi se skriti od košulje za naše drage čitatelje da ščepati, i svaki put, oni su otišli prije zalaska sunca. To jednostavno nije u pravu. Za lijek je nezgodan položaj, mi smo radili do lijepe aranžmana koji će imati jedan od naših omiljenih umjetnika isukao T-shirt dizajn za nas, i oni će biti rukovanje naloga i logistike kao što ste radili godinama. Pre-naloga su žive širom svijeta upravo sada, i početne isporuke bi trebao početi teći sredinom listopada. Naš prvi pet dizajni su showcased u galeriji ispod, a ako ste zainteresirani, surfati na dolje na izvor link ispod da zgrabite jednog (ili dva!). Oni su po cijeni od 24 dolara (US / Kanada), ili 20 € negdje drugdje, a ako ste znatiželjni o veličine, imaju pogled na American Apparel veličinu grafikona ovdje .

Nadamo se da ljubav 'em koliko nam je činiti, a mi ćemo biti davanje 50 posto primitaka za dječje igre Charity , koji pruža igre, knjige i novac za bolesne djece u dječjim bolnicama diljem Sjeverne Amerike i svijeta.

Engadget / eBoy t-shirt shop je službeno otvoren, pre-naloga početi danas! prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 16. rujna 2011 14:25:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Nema komentara:

Objavi komentar