petak, 16. rujna 2011.

Poznati fotograf divljine Busted za korištenje Stock Slike

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lAR_JLa9zzw/Famous-Wildlife-Photographer-Busted-For-Using-Stock-Images:
Nitko ne zna bolje od Nagrađivani fotograf divljih životinja Terje Helleso koliko je teško moguće da se taj savršeni pucao u out-of-the-način mjesto. Zato on koristi stock fotografija. 47-year-old nagradu fotograf prođu stotine stock fotografija kao svoj tijekom nekoliko godina. Iz članka: ". U srijedu, duboko žalostan Helleso razgovarao s lokalnim radio dao ekonomskih problema kao razlog, ali uglavnom se radilo o svojim nerazumno visoke zahtjeve na sebe da bi bili uspješni, rekao je 'Bio sam pod pritiskom,. uglavnom iz sebe, a ja sam dao u napast. Gledajući unatrag, ja sam iznenađen što sam je dobio daleko s njom tako dugo, i da sam uspio zadržati do nastupa na moju ženu i sve ostale ", rekao je."

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar