četvrtak, 22. rujna 2011.

Mi smo žive od Facebook developer 2011 F8 konferenciji! (Video)

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/09/22/were-live-from-facebooks-2011-f8-developer-conference/:
Oh yeah, mi smo ovdje, živjeti na konferenciji F8 programeri u San Franciscu, a mi si idući u vam dati udarac po udarac što je u trgovini za sve vas Facebook-ljubav ljudi. Ulice govori i glasina mlin churning je u punoj rodi o tome što možemo očekivati, ali Mark Zuckerberg-a ​​glavni je samo minuta, a sve će se otkriti uskoro. Dakle, provjerite ovdje da biste dobili kašičica na svim novim društveno umrežavanje Goodies kako ih jelima van.

Update: I to je u tijeku. Voditelj na prošlost pauzu za live stream.

Nastaviti čitanje Mi smo živjeti s Facebooka u 2011 f8 developer konferenciji! (Video)

Mi smo žive od Facebook developer 2011 F8 konferenciji! (Video) prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 22. rujna 2011 00:54:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar