petak, 30. rujna 2011.

Lijep rad, ako možete dobiti: Apotheker Listovi HP Sa 10 milijuna dolara otpremnina

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PJWU6DvHhac/:
1000-dollar-bill-22

Masivni otpremnine nisu ništa novo, ali ponekad samo osjećam potrebu skrenuti pozornost na njih. Svrgnut HP CEO Leo Apotheker odlazi tvrtka s 7,2 milijuna dolara otpremnine , plus 2,4 milijuna dolara bonusa i 3,7 milijuna $ u dionicama (više ako ste računati ostale 440.000 stečena dionica). Shvaćam da je ovo visoka plaća je dio naše poslovne kulture, ali stvarno, sada.

Je li moguće da je HP u smrt spirala i samo Apotheker zvuk sud zbog ih da biste dobili daleko sa samo 45% pad vrijednosti? Čini se malo vjerojatno da bi ga nogom u rubnik, nakon manje od godinu dana ako je to bio slučaj.

Ali ne, on je sa sobom nose milijune u gotovini i dionicama, i HP čak će se plaćati za odvjetnika koji je dogovorio paket, i oni će platiti do $ 300k ako on osjeća kao kreće.

Naravno, ne bih želio živjeti te godine u Apotheker cipele. On je suočen neke vrlo teške odluke i velike unutarnje promjene nakon stjecanja Palm. Najbolji ljudi bi se borili. No, njegov rukovanje Palm webOS, a široka je otvoren za kritiku. To je bio milijardi dolara posla koji treba biti u obliku dok je vruće, a (iako je svakako dobar iznos za unutarnju politiku koji je imao veze s ovim, kao i) nije to, a sada je milijardu dolara boondoggle. Možda Hurd ambicija dijelom kriv kao dobro, ali ja ne mislim da bi mnogi kompliment Apotheker rad u ovom kritičnom području za vrijeme svoje vladavine.

Njegov veliki potez kako bi razdvojiti posao je svakako ballsy, ali tako je zadužen za svjetlo brigade. HP-ov kupaca i tržišta kako pronašao je uznemirujući razvoj, najveći svjetski računala tvrtke flailing o kao što je to. Acer ima previše javno priznao svoju cjelokupnu strategiju treba reviziju, ali to je učinjeno s oprezom i poniznosti.

Ja ću zaustaviti prije nego što sam naivno sam kopati bilo dublje. Ali sam samo htio da se registrirate svježe čuđenje u ovom kulture koja baca novac daleko kao što je ovaj. Ja sam iznenađen Apotheker je dopušteno da napusti sa svojim kože.

Sve informacije ovdje u ovoj DIP podnošenja , ako ste znatiželjni.


Web stranica:
Tvrtke:

Nema komentara:

Objavi komentar