petak, 30. rujna 2011.

GetComparisons: Priča o Tape za sve

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tK2SZyYIOe8/:
Screen Shot 2011-09-29 at 10.36.41 PM

Nexus S ili iPhone? Zapaliti vatru ili ipad? Samsung TV ili TV LG? Kada ljudi pokušavaju da takve odluke, oni obično traže što više podataka moguće tako da mogu usporediti izbora. Za mnoge gadgete, to je relativno lako, jer možete usporediti slične specifikacije kao što su CPU brzina, RAM-a, veličina zaslona, ​​itd. No, što je za sve ostalo? To je ono što početak GetComparisons ide poslije.

Njihov je cilj da se "epinions za usporedbu," utemeljitelj Akshay Arabolu kaže. Usluga je sve o prikupljanju korisnički pisane recenzije proizvoda te ih oblikovanja na takav način da je lako usporediti stvari. Iako usluga poput gdgt obavlja veliki posao za ovu naprava, Arabolu pronašao bol točka u težak to odgonetati ako bi trebao koristiti WordPress ili tumblr za blogging. Tako da je usluga je krenuo u izgradnju.

"Želimo posjedovati mindshare za usporedbe na webu", kaže Arabolu. "Ali mi ne želimo da se Britney Spears u odnosu na Lady Gaga - želimo da se usredotočite na proizvode i usluge koje ljudi troše vrijeme i novac na" nastavlja, ističući kako su počeli s web proizvoda, ali se sada širi svoje područje. To je sve o tome što usporedbe korisnicima zainteresirana da vidi, on primjećuje. Svatko može zatražiti pregled na mjestu.

I opet, to je korisnicima koji onda naseliti mišljenja. "Pružamo predložak za recenzije", objašnjava Arabolu. "To je negdje u sredini Quora i Yahoo Answers", nastavlja, ističući kako su željeli da bude kao jednostavan kao moguć, ali i čine ga dovoljno robustan kako bi osigurao dobre informacije. Recenzije značajka pojedine atribute koji idu jedan do pet zvjezdica ( ja ne volim jedan do pet zvjezdica sustav , kao što sam objasniti ovdje). No, postoji i dosta prostora za korisnike objasniti svoje ocjene.

U smislu straha da ljudi mogu igra takav sustav, Arabolu kaže svoju predanost transparentnosti mišljenja će se ublažiti. Zapravo, plan je da se neka službenih predstavnika za tvrtke ispunite naočale i objasniti značajke proizvoda tako dugo dok ste ispravno identificiran kao zaposlenici branda.

Arabolu kaže da je počeo graditi GetComparisons prije godinu dana s dvije izvođačima. U ožujku ove godine, on je angažirao svoj prvi full-time zaposlenika, a sada su tim od pet. Atlanta-based startup je došao moj put nakon što sam razgovarati par mjeseci prije i dogovorili da sjednu s jedne tvrtke u publici glasovalo je CommonRed zajednice. Pobijedili su iz 52 drugih stavki, tako jasno da su neki ljudi povlačenjem za njih.

GetComparisons pravedan je dobio učinjeno s novim redizajn ovaj tjedan. Jedna stvar koju nećete naći bilo gdje na stranici: oglase. "Proveli smo previše vremena na našem UI", kaže Arabolu.


Nema komentara:

Objavi komentar