subota, 3. rujna 2011.

Call of Duty je 50 dolara godišnje Vjesnici usluge pretplate skupo budućnost za igranje

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/wzL3b7yIGPY/:
elite_space

Najveći svjetski igre franšiza postala tvrtke k sebi. World of Warcraft podržava veliki oreol industrija zlato poljodjelstvo i siva tržišta. Farmville i sorte su se okrenuli microtransactions u milijunima. Momčadi u razvoju pojedinih igara poput Assassin Creed-a ili Gears of War su veće nego u mnogim cijele tvrtke. Stoga ne iznenađuje da je ulog držati uzimajući uskrsnuo.

Call of Duty je među najpopularnije igre na svijetu, i iako je prodaja milijuna primjeraka igre na $ 40-60 je pravi izvor prihoda, Activision je nadajući se da njihov novi Call of Duty Elite služba će donijeti u ponavljajućih prihoda i Rally fanbase. No, da li će to prihvatiti fanbase godišnje 50 dolara naknadu na vrhu sama igra?

Dio Elite usluga će biti dostupna za besplatno, kao što su mobilni Apps, stat dijeljenje i analiza, i službene klan stvaranja. No, platio dio Elite je tek detaljnim i što to podrazumijeva o novim igrama red je jednako uzbudljiv i obeshrabrujuće.

Primarni povući će se novi sadržaj, u obliku karte, načina, a vjerojatno oružja i karakter ukrasa. Tu će također biti svakodnevno radovi turniri s nagradama poput iPads. Activision je opisano "devet mjeseci DLC sezone" s oko 20 komada sadržaja - puno bilo standard, a možda čak i više od CoD-a fanovi su spremni želudac. Mnogi programeri su već optuženi za prodaju polovice igre na pokretanje i doling se ostatak u idućih godinu dana ili tako, i iako maloprodajnog igra vjerojatno će biti dovoljno za mnoge, naglasak na poslije-kupi je nesretan.

Do sada, tako predvidljiva, ali veće posljedice su zanimljiviji. Valve je govorio o "igrama kao usluge", ali njihova ideja DLC je nešto manje novaca nego pohlepnih Activisions. Team Fortress 2 zajednice i desetke dodataka su učinili nisu primjer da svatko može slijediti, ali ste vjerojatno pronaći više zadovoljnih gaming zajednica u svijetu. Ta ideja je Activision stavlja CoD praktički na području Second Life ili alternativnoj stvarnosti igre nego bilo što drugo. Ljudi su već vrlo ozbiljne o svojoj "karijere" u online igre, ali socijalna integracija vidimo (poput Battlefield 3 je Battlelog, iznad), povećana razina integracije s drugim platformama, te veliki porast novca koji su uključeni napraviti ovu novu generaciju "velikih" igara prilično ozbiljan posao.

To je malo poput TV dodavanje premium kanala kao što su Showtime i HBO natrag u dan. Vi vrsta morati obvezati na to, i zajednica stvorena je paralelna s više svjetovnim jedna okolnih mreža, ali daleko više posvećen. No, tu može biti samo toliko predstave, osobito ako valutu u trgovini je vrijeme. Netko s novcem možete priuštiti da kupiti sve premium kanala, ali s Call of Duty, WoW, Halo, i tako dalje sve širi i na cijeli svijet postati živjeti u, igrač može učiniti mnogo. Ovaj trend će se nastaviti, jer je pakao od puno novca u to.

Hoćemo li prestati viđenje "tradicionalni" igre koje samo prodavati za $ 50 i onda to je to? Nešto mora dati, kada tvrtke kao što su Valve i Activision mogu priuštiti kako bi osigurao više za novac (iako oni mogu izdvojiti više od vas kasnije). Uspon jeftin preuzeti igre na XBLA i PSN čini se da nudi srednji put. Ja bih očekivati ​​daleko više naslova između 5 $ i 20 $, hitove poput pletenica i Bastion koji ne pokušavati izgraditi platformu, samo tel

Nema komentara:

Objavi komentar