utorak, 2. kolovoza 2011.

Pitajte Slashdot: Korištenje koda s istekla patent?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zWTtG2QLffg/Ask-Slashdot-Using-Code-With-an-Expired-Patent:
kruhft piše "Nedavno sam bio događaj neki istraživanje u Genetska Programiranje i pronašao knjižnica kroz blog post da izgleda da bi bila korisna. Nakon što gleda preko koda i licence, otkrio sam da je ovo prvi dio koda sam vidio da je zaštićena po patente, izdana 19. lipnja 1990. Pročitala sam da patenti traju 20 godina, što znači da patenta koji se odnosi na ovaj kod je istekla. Ima li bilo koji način za mene kako bi bili sigurni da koristite ovaj kod je sigurna od bilo kojeg patenta Trolovi napada ako se odlučite koristiti? Biste prepisivanjem kod mene čuvati od kršenja bilo koje druge patente koji autor može imati glede uporabe takvog algoritma? li kod proći u javnoj domeni, nakon isteka patenta? " Napomena za korisnike Chrome: gornji link ("knjižnicu") radi za mene u Firefox, ali ne iu Chrome na Linux; YMMV.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar