petak, 10. lipnja 2011.

Pitajte Slashdot: Linux Podrška na sveučilištima?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BUSB89tnXLQ/Ask-Slashdot-Linux-Support-In-Universities:
Anonimni čitatelj piše: "Ja studiju računalnih znanosti na sveučilištu u Melbourneu, Australija. Nedavno sam otišao u" Pravci IT 'seminar koji vodi naš centralni IT odjela, gdje su studenti bili su pozvani kako bi razgovarali o pitanjima s viših rukovoditelja IT-a. Tijekom rasprava o predloženim promjenama u našem kampusu širok bežičnu mrežu, JA je pitao ako bi se novi sustav podrške Macove, Linux i druge operacijske sustave. Nekoliko menadžera nasmijali na ovo pitanje, a jedan uzviknu 'Linux!' kao da je punchline na vic voditelj IT najmanje liječi moje pitanje ozbiljno, ali JA nije 'dobiti konkretan odgovor Dakle, htio bih pitati Slashdot:.. Da li vaše sveučilište / koledž pružiti podršku za Linux / BSD / etc korisnicima povezivanje na kampusu wireless? Kako IT podrške korisnicima Linuxa općenito? Jeste se ikada osoblje vam ismijan zbog postavljanja pitanja o Linuxu? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar