petak, 10. lipnja 2011.

Deadmund to pravo: PlayStation Move i 1:1 mačevanje, hands-on (video)

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/06/09/deadmund-does-it-right-playstation-move-and-1-1-swordplay-hand/:
Srednjovjekovni Pomiče: Deadmund's Quest može biti izgrađen na mini-igra mehanika prošlogodišnje Sport prvaka, ali cijela je veća od zbroja njenih dijelova. Mi smo hit Sony na E3 2011, da li bi mogao Deadmund izvan ograde Jedija u dvoboju 01:01 mačevanje i na tračnice bitke. Ono što smo pronašli bio je iznenađujuće reagira. Deadmund se radi o pre-set put, gegajući se kroz kostur-punjeni vojarni automatski. Deadmund je na zaslonu mač uskladiti naše štapić opremljen zglob je svaki potez, precizno rezanje skeletor Wannabes bilo koji način smo vidjeli stane. Postizanje iza naših leđa sa regulator Premjesti neka nas izvući virtualni strelicom iz drhtaj, ili bismo mogli izabrati da otpreme baddies po flinging bacanje zvijezde.

Ako se na zaslonu slashfest zaostaje za našim fizičkim rezanje na bilo koji značajan način, nismo obavijest - bili smo previše zauzet ljubavi Move, brza vrijeme odziva. Brže ljuljačke producirao "jači" u igri mač napada, ili dalje lete shurikens. Prošle godine na E3, mi optužio PlayStation potez samo podne izvan trik-zemlja, ali to je teško raspravljati s 1:1 gibanje kontrolu ovaj reagira. Hoće li Deadmund potez Sony-lollypop prijedlog da ispred utrke gesta kontrole? Vjerojatno ne na svoju vlastitu, ali to je još uvijek velik da biste vidjeli ovu tech u svom najboljem. Provjerite naše ruke na playthrough video nakon pauze vidjeti akciju za sebe.

Nastaviti čitanje Deadmund to pravo: PlayStation Move i 1:1 mačevanje, hands-on (video)

Deadmund to pravo: PlayStation Move i 1:1 mačevanje, hands-on (video) prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 9. lipanj 2011 17:26:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar