petak, 13. svibnja 2011.

Jedite mozak, izbjegavajte sačmarice: Ars igra Zombie Dice

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/-cUpPPNPMQY/eat-the-brains-avoid-the-shotguns-ars-plays-zombie-dice.ars:

Sam pronaći sebe u lukav situaciji žele podijeliti moju ljubav zombija sa svojom djecom, ali nalaz da većina unose u svijet undead nisu prikladne za svakoga mlađe od 10 godina. Kad sam vidio Zombie Dice na prodaju u mom lokalnom igre pohraniti na Free Comic Book Day, znala sam da sam konačno pronašao ono što sam bio obličje za: igra u kojoj sam mogao pretvarati da jedu mozgove nedužnih ljudi sa svojim osam godina star Dječak bez njega ožiljke za život.

Ovo je igra koja se temelji na sreću i rizik-vs-nagrada mehaničar koji mogu dovesti do neke napete trenutke. To je jednostavna igra za naučiti igrati, čime je širok žalbu za mlađe igrače i svatko tko voli nemrtvih. Let's pogledajte.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar