petak, 13. svibnja 2011.

Feature: nalik na pipak, nalik na pipak!

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OB5s5h1yapo/tentacular-tentacular.ars:

Kao što je Ars tim saziva za dva dana susreta u Chicagu, nismo u dostizanje natrag u prošlost da bi vam neke od naših omiljenih članaka iz godina otišao po. Ovaj komad je prethodno vodio 1. travnja.

Tko treba još jedan predvidljivo hromi lažna vijest uljepšati svoje 1. travnja? Nije Cthulhu, stvorenje iskonske noćna mora, tko je odustao od našeg ureda u Chicagu prije nekoliko tjedana vratio s prijedlogom nismo mogli odbiti.

"Lažna vijest je tako 2007", rekao je njegov glas kao da je odjeknula oko unutra moj mozak tavi. Cthulhu je bio lounging u rezervni fotelju da nitko nema, jer su imali hrabrosti da sjedne u, zapalio cigaru brandished u jednom pipaljka kao što je on govorio. "Ja sam razmišljati:.. NEŠTO AWESOME, ME glumi s pravom izbora i višestrukih završetaka."

"Kao vrsta interaktivnog teksta avanture svi smo čitati kako djeca?" Pitao sam.

"DA, ALI ONE FOR odrastao geeks koji se održava u Vegasu i ZNAČAJKE Booth BABES, ludilo, a perspektiva za čišćenje moje pipaljka JAM za svu vječnost. TAKOĐER, PJEVANJE David Pogue. I Sergey Brin nosio jetpack."

"To, griješiti, zvuči kao da su sve ovo isplanirali."

Cthulhu iskopali Manila mapu iz negdje u ne-euklidske geometrije njegova manbag i pao na moj stol uz tup udarac.

". 20.000 RIJEČI strašan VAS čak ne moraju platiti mi samo želim izloženošću tako ja mogu zadovoljiti PERADI Jeste li ikad bili TO R'YLEH jednoj riječi:..?. Dosadan"

Ja zrcaljeno preko skripte-nije loša za nešto napisao stvorenje koje je proveo, po svemu pouzdan račune, većinu svog vremena mrtav, ali sanjala.

"Gle, ja ne mogu napraviti bilo obećanja. Bili smo razmišljati o pokretanju Ben's epski promašaj pregled Duke Nukem Forever opet ... "

"Hrom." Cthulhu pomaknuo u svojoj fotelji, ostavljajući tragove sluzi na sjedalu. "OVO JE BOLJE. TAKOĐER, neću blagdan na svoj mozak AKO MINA RUN umjesto toga."

I doista, tko može tvrditi da s logikom?

Nalik na pipak, nalik na pipak!

"Što je to s geeks i slanine?" vi zapitajte se što vas stajati samo izvan glavne dvoranu od Opulentium Royale, Vegasu "najnovija spomenik višak.

Izgrađen u obliku masivnih 1950-UFO, hotel čučnjeva na komad pustinje kao zagrobni metal bubuljica, njegova kupola se okreće stambenog iznenađujuće dobar steakhouse. Opulentium ima sve diskriminirati stranac oteti može poželjeti, osim analne probings-iako ste proveli prije zore sati učenja koja zasjeda u baccarat stolovima mogao proizvesti sličan osjećaj ukupnih prekršaja.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar