petak, 13. svibnja 2011.

Igrani: Big podataka susreće veliki pohranu: in-dubina pogled na Isilon's scale-out rješenje za pohranu

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/E9Q_oYFUGjc/isilon-overview.ars:

Kao dijete štreber, sjedi u stražnjoj sobi mojih roditelja kući i biranje u BBSs u kasnim 80-tih i ranih 90-ih, sanjao sam "veliki željezni. ' Kao i Kevin Flynn, pokušao sam zamisliti što se dogodilo s mojim podacima na drugom kraju telefonske linije-gdje su modema bleeps i sikće i ogrebotine na čelu? Što je to mjesto izgledati? Zamislio sam ogroman, leden dvoranama podigli etaže u aktinski odraza, naseljeno beskrajnim redovima strši, kiklopski stalci složenih opreme, okovan klincima s bezbroj blinkenlights da sijevahu u daljinu. Više nego bilo koji drugi iskustva, to je bio ovaj želju da znaju što je iza zavjese, vidjeti i naučiti o sustavima koji pružaju usluge na druge sustave, koji me guraju prema karijeru u IT.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar