petak, 11. ožujka 2011.

Što Data Mining Poduzeća znam o vama

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PGWkOQM3md0/What-Data-Mining-Firms-Know-About-You:
storagedude piše: "Vrijeme je pisac Joel Stein proveo je tri mjeseci učenja što rudarenje podataka tvrtke znaju o njemu nakon učenja sve tvrtke su profilirani o njemu (neki ga netočno) -. socijalne sigurnosti broj, dob, bračni status, vjeroispovijest, prihode, dug, interesi, pregledavanje i navike trošenja - on je imao iznenađujuće reakcije:. samozadovoljstvo '... začudo, više sam saznao o data mining, manje zabrinut sam bio siguran, bio sam iznenađen da su sve ove kompanije su zapravo trajno čuvanje datoteka. mene. Ali ja ne mislim da će učiniti bilo što s onima koji me ne bilo kakvu štetu. Ima bi trebao biti zaštita ranjivih skupina, a vlada pojačan opt-out mehanizam bi bilo sjajno za odgovornost. Ali ja sam prilično siguran da , poput mene, većina ljudi neće koristiti tu mogućnost ljudi koji su zapravo naći na stranici postavki oglasa -. i ti ljudi moraju biti prilično u privatnost -. samo 1 u 8 traži da se isključiti iz prati ostatak, očigledno, baš kao i pročitati privatnosti pravila. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar