petak, 11. ožujka 2011.

Pitajte Slashdot: Podaci Samo Telefon, Voice over WiFi?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fnCmZCUIHDo/Ask-Slashdot-Data-Only-Phone-Voice-Over-WiFi:
enFi piše "želim platiti jedan ISP (only!) za prijenos podataka (only!), i koristiti ga za moj smartphone i računalo, i dok ih sustići, želim da ne neugodnosti ostatak svijeta - ipak ih pustiti nazvati broj telefona (Mi svi želimo, zar ne?) ja sam većinu putu tamo:. moj plan je da se Clear Spot (njihove WiMAX 4G pokrivenost je dobra za mene) za korištenje s mojim otključan Nexus S (koji samo će ikada koristiti WiFi). samo sam mogao koristiti Skype i online broj, ali govoriti o Sipdroid + pbxes.org + GV i nedavne Google Voice / SIP članak čini mi misliti ja sam samo početak to riješiti nered usluga i opcije. Ima dobar (da ne spominjem najbolji) način da to učinite? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar