nedjelja, 13. ožujka 2011.

Sprint je Dan Hesse razlikuje neograničen i 'neograničeno' u najnovijim TV spot

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/03/12/sprints-dan-hesse-differentiates-between-unlimited-and-unlimit/:

Nismo najveći ljubitelji novih kata podataka planovi koji su polako ali sigurno postaje norma, a ako najnoviji oglas iz Sprint je bilo koji pokazatelj - da određeni prijevoznik je nije bilo. CEO Dan Hesse traje ofenziva, podsjećajući gledatelje da je riječ "neograničeno" ne treba uključivati ​​stvari kao što su mjerenje ili proporcionalnost, dok touting tvrtke " jednostavno sve "plan koji zapravo ne uključuju, uh, sve. S kupac dobiva na usponu , potez je vjerojatno dobar - iako je cijela ' premium podaci 'stvar je malo sumnjiv. Cijeli PR nakon pauze.

Nastaviti čitanje Sprint's Dan Hesse razlikuje neograničen i 'neograničeno' u najnovijim TV spot

Sprint je Dan Hesse razlikuje neograničen i 'neograničeno' u najnovijim TV spot prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 12 ožujak 2011 21:05:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Sprint | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar