Nismo najveći ljubitelji novih kata podataka planovi koji su polako ali sigurno postaje norma, a ako najnoviji oglas iz Sprint je bilo koji pokazatelj - da određeni prijevoznik je nije bilo. CEO Dan Hesse traje ofenziva, podsjećajući gledatelje da je riječ "neograničeno" ne treba uključivati stvari kao što su mjerenje ili proporcionalnost, dok touting tvrtke " jednostavno sve "plan koji zapravo ne uključuju, uh, sve. S kupac dobiva na usponu , potez je vjerojatno dobar - iako je cijela ' premium podaci 'stvar je malo sumnjiv. Cijeli PR nakon pauze.
Nastaviti čitanje Sprint's Dan Hesse razlikuje neograničen i 'neograničeno' u najnovijim TV spot
Sprint je Dan Hesse razlikuje neograničen i 'neograničeno' u najnovijim TV spot prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 12 ožujak 2011 21:05:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .
Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari
Nema komentara:
Objavi komentar