nedjelja, 13. ožujka 2011.

Pozdrav, moram biti idući

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/03/12/hello-i-must-be-going/:
Teško je vjerovati da sam trenutno pišem riječi JA činiti se biti pisanje, iako casual stock-uzimanje mojih osjetila nalaže da to mora biti istina. Ovdje sam, na mom računalu, upisivanjem slova jedno po jedno u običan tekstualni dokument, valjanje po kroz jednu od najčudnijih postova koje sam ikad napisao za ovu stranicu. Ok, vjerojatno najčudnijih ikad.

Nakon gotovo četiri godine na Engadget, vrijeme je da izraditi moj izlaz. Postoje stvari koje sam poslije i izazovi želim da se na tom jednostavno ne uklapaju u moj dan-to-day raspored ovdje, pa idem off.

Nisam napravila ovu odluku olako. Vrijeme sam proveo ovdje je - bez pitanja - najviše amazing, rewarding, i samo ludo zabavan period u mom životu. A ja bih da sam imao neke prilično dobrim vremenima. Engadget osoblje je lako najveću zbirku ljudskih bića sam ikada naišao, te su napravili probudila i friknuto out nad tech novosti za 12 do 18 sati dnevno na osnovi stranke. Nikad nisam radio tako teško ili da su toliko zabavno to radiš. Ja ne koriste vjerskom pogledu vrlo često, ali ako postoji takva stvar kao blagoslovljen, rekao bih da sam imao priliku raditi s tim ljudima sigurno me se tako osjećaju.

I to ne samo jezgru tima na Engadget, sve grupe na Weblogovi (i redatelj Brad Hill), su bili veliki prijatelji, partneri, i vršnjaka.

Zatim tu je ti dečki - čitateljima. Grozd umu. Engadget fan-dječaci i djevojke. Teško je sažeti moja iskustva s čitateljstva Engadget u jedan stavak. To će vjerojatno biti teško u sto. Ali ja mogu reći da si jednostavno najbolje informirani, strastveni, i uzbuđeni skupine ljudi bilo gdje na planeti. Naravno, možete dobiti malo lud ponekad - ali ono što zapanjujući skupina super-genije ste kao dobro. Pisanje i rad za gomile ljudi koji posjetite ovu stranicu svaki dan je bio veliki izazov, iskustvo učenja, i samo vrsta ulijeva strahopoštovanje.

Ali kao što sam rekao, to je vrijeme za mene to korak dalje. Ja ne idem u industriji ili vijest igra - u stvari, imam nekoliko projekata fantazija na umu da nadamo se da ćete biti rasprave o tome uskoro.

Ne brinite ipak, Engadget je idući u nastaviti raditi ono što radi najbolje: biti strašan. Imamo nevjerojatan osoblja viših urednika i pisaca koji će držati stroj chugging zajedno (i raste!) Za godine koje dolaze. Moj prijatelj i naš urednički direktor Josh Fruhlinger će biti na veću ulogu u naš dan-to-dan tijekom tranzicije, i neću biti potpuno nestaju iz mjesta - ja ću ostati na kao urednik-at-velike , da savjetuje i izravne kada je to potrebno. Ja ću također biti priljepljivanje okolo da domaćin više epizoda Engadget show, tako da možete nastaviti da biste dobili svoj popraviti (ako ste u nerdy video emisija o gadgete i tehnologije, da je).

A uz to, siguran sam miješanje više prema vratima, samo ispod da dim izlaz znak da čuva treperi i isključiti, njegova fluorescentne žarulje pucanja s nekim syncopated ritam sve svoje vlastite. To je samo počela kiša malo vani, ali sam je dobio moj kaput i kišobran. Ja ću biti u redu, i tako će vas.

Do susreta ...

Pozdrav, moram biti idući prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 12 ožujak 2011 18:07:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | |

Nema komentara:

Objavi komentar