srijeda, 9. ožujka 2011.

Pitajte Slashdot: Paranoja privatnosti

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rcSxz_OX1Ug/Ask-Slashdot-Privacy-Paranoia:
dvbuser piše "privatnost rasprava je poznato ovih dana - organizacija koji prate svaki klik, Geolocation, slika, ime ti je tako sad sjedim ovdje i danas praćenje moj IP blokatori, zamračenje algoritmi, TOR relejnim kao i svaki paket koji ide u ili van. svakog uređaja koji sam raditi. čak sam nositi šešir uvijek kad idem vani, nikad ne nose mobitel, i nikad ne izgledaju gore (dobro, ne sve to je istina). Ali, to je stvarno tako loše? Jesam li ja jednostavno ide da završiti potpuno izvan dodira sa suvremenim svijetom, gdje sljedeću generaciju tako hrabro (u nedostatku bolje riječi) odlazi Što je pogrešno s ciljanog oglašavanja A ako feds može pratiti svaki moj pokret -? tko brine Naravno, ja Ne želim biti žrtva krađe identiteta, a ja kao da skinuti neke p0rn svaki sada i onda, ali ja ne želim sebe isključiti iz društva, ili potrošiti puno sati pokušavajući da ga sačuvamo, ne samo iz paranoja ili na najmanju ruku iz ohol osjećaj privatnosti. Što je to u prosjeku Slashdotter učiniti kako bi sačuvati svoju privatnost (ili ono što je ostalo od njega), a još uvijek izradi najviše iz onoga što Internet može ponuditi? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar