subota, 19. ožujka 2011.

Pitajte Engadget: najbolja alternativa PC-a na 13-inčni MacBook Air?

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/03/18/ask-engadget-best-pc-alternative-to-13-inch-macbook-air/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan je Engadget Postavite pitanje dolazi nam iz Sheikh Abdullah Adnan, koji izgleda kao da je potrebno MacBook Air nije napravio Apple (ili KIRF kolega). Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.
"Ja trenutno posjedujete MacBook Air, ali nisam veliki obožavatelj Mac OS 13 godina. Ja sam planira prijelaz na leđa - Windows. Možete li mi preporučiti da 14-inčni Windows PC-a koji je kao svjetlost, kao MacBook zraka i daje istu količinu baterija život? Hvala! "
Upravo smo vjerovati da ovaj čovjek nije u ovom brodu sam, a dok je očigledan odgovor je da se samo instalirati novu kopiju Windows 7 na MBA putem Parallels ili Boot Camp, to je sasvim moguće da on pokušava uzdrmati cijelu Apple dizajna. Dakle, izvan MSI X-Slim serije, je li išta na Wintel strani sasvim kao Appleov najtanji laptop ikad?

Pitajte Engadget: PC alternativa za 13-inčni MacBook Air? Najbolje prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 18 ožujak 2011 23:38:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar