Bit-tech nedavno razgovarao s Richardom Huddy, svjetski programer odnosa direktor AMD-GPU podjela, zbog nedostatka velikih razlika između PC igru grafika i konzole igre grafika, unatoč hardver jaz. Citiram: "'Mi često imaju barem deset puta više konjskih snaga, kao i Xbox 360 ili PS3 u karticu high-end grafike, ali to je vrlo jasno da igre ne izgledaju deset puta kao dobar u značajnijoj mjeri. to je zato što, jedan ili drugi način, za dobro i loše razloga -. uglavnom dobra, DirectX je dobivanje na putu ' Huddy kaže da je jedan od najčešćih zahtjeva dobiva iz igre razvijen je: '. Napravite API otići' 'Ja sam svakako čuti u mojim razgovorima s igrama programerima ", kaže on," i mislim da je zapravo primarna žalbu Larrabee za programere - ne hardver, koja je bila vruća i polagano i neuzbudljiv, ali softver - bitak u mogućnosti to imati potpunu kontrolu nad stroja, što je ono što najbolje igre programeri žele dajući vam pristup hardveru na vrlo niskoj razini, te dati igre programeri priliku za inovacije, a to će staviti pritisak na Microsoft -. bez sumnje na sve. "
Pročitajte više ove priče na Slashdot.
Nema komentara:
Objavi komentar