petak, 11. veljače 2011.

HP potvrđuje ostavština webOS aplikacije će se izvoditi na webOS 3,0, Popipati zadržava svoj Mojo

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/02/11/hp-confirms-legacy-webos-apps-will-run-on-webos-3-0-touchpad-ke/:
HP potvrđuje ostavština webOS aplikacije će biti runnable na webOS 3,0, Popipati zadržava svoj Mojo
Znamo originalni Palm Pre modelima i Pixi neće dobiti nadograđen na webOS 2,0 , i mi isto tako znati sve o novim Enyo app okvir za razvoj . Ali što prikazuju one aplikacije pisane u starijih Mojo okvir na webOS 3,0 uređajima, kao i touchpad? Oni će biti podržan, pa kaže HP Developer Relations i okvir inženjer Ben Combee. Prvi cvrkut naznačeno da "Na webOS 3, Mojo aplikacije će se izvoditi u emulacija prozor s leđa i naprijed na dnu." On je otišao na to reći to neće biti tradicionalni emulatora u "check out sve moje Super Metroid ROM, yo" smislu, nego "manje karticu s gestom području krom." Dakle, dobra vijest za postojeće aplikacije i dalje biti podržan ide naprijed, ali, naravno, ostaje da se vidi što iskustvo će izgledati i osjećati kao. Čini se da ćemo morati pričekati malo da otkrijete da.

HP potvrđuje ostavština webOS aplikacije će se izvoditi na webOS 3,0, Popipati zadržava svoj Mojo prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 11 veljača 2011 08:22:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink PreCentral.net | izvor @ Unwiredben (cvrkut) | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar