nedjelja, 9. siječnja 2011.

Kad Trebam li kupiti Android tablet?

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/urSmRYFTzyw/story01.htm:
jpyeck piše "Ja sam namjerno izbjegavao smartphone ludost, zbog činjenice nikad nisam koristi bilo kojeg telefona (zemni kabel ili na drugi način) dovoljno da se opravda mjesečna naknada. Ali geek u meni čezne za 'pametne' dio jednadžbi, pogotovo jer sam dobio bonus ove godine na kraju da je spaljivanje rupu u džepu. ipad je u pitanje, jer mi treba malo više hack-sposobnost u mom gadgetima. Ja sam slinjenje nad demo Android Saće iz HZZ-a . Ja sam imao moj oka na Galaxy Tab, iako to zvuči kao da neće podržati Saće. Xoom izgleda sjajno, ali tko zna kad će izaći? konsenzus čini se da je "čekati nekoliko mjeseci za Saće. ' Ako me je, s ograničenim strpljenje, da li bi kupiti Android tableta sada? Ako je tako, što? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar