četvrtak, 30. prosinca 2010.

Uzgoj Gore Geek: Vlad Savov

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/30/growing-up-geek-vlad-savov/:
Dobrodošli na odrastanja Geek , nova značajka gdje ćemo se osvrnuti na naše mlade i pripovijedaju priče o odrastanju biti štreberi koji smo. Ovaj tjedan imamo naš vrlo vlastiti urednik, Vlad Savov .

Da, ja sam odrastao u monokromatski nacije Bugarske. Kao geek počinje ići, ja sumnjam da bilo tko mogao doći do više vjerojatno jedan od su rođeni u selu u jugozapadnom kutu, na zemlji koja je poznata još za svoje sportske i kulinarske izvoza od bilo kakve tehničke ekspertize. To ne znači da je Bugarska tech rukavac, ali to je vrsta mjesta gdje ste potrošili više vremena čitajući o gadgete nego zapravo pomoću njih. Srećom za mene, moja je majka radila u lokalnom računalu kluba, gdje svijetli mladih dana će okupiti za korištenje Pravetz strojevi - fino crafted Bugarski Apple II KIRFs - i to je bio mjesto koje sam neizbježno će povući nakon što je temeljito regimented školski dan. To je još jedna stvar o odrastanju u bivšeg komunističkog bloka: obrazovanje je intenzivna i rigorozna, iako ne biste trebali dopustiti da rebelliously pojavio ovratnik na slici iznad budalo, bio sam ludo zaljubljen u moj studij (kao i svaki pravi glupan treba biti). Negdje između tog dječaka guranje tipke i rušenje floppy disketa za zabavu i trenutni londonskog cinik ispumpavanje primjerak za Engadget tijekom američke noćne smjene, moj život se dogodilo.

Nastaviti čitanje odrastanja Geek: Vlad Savov

Uzgoj Gore Geek: Vlad Savov prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 30 pro 2010 13:25:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar