petak, 3. prosinca 2010.

Mirno Zakon je usvojio Kongres, trebali bi TV reklama malo manje antipatičan

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/03/calm-act-approved-by-congress-should-make-tv-commercials-slight/:
Napravili smo reći da bih se Zakon Kongresa da smanjite glasnoću na televizijskoga reklama i šokantno dovoljno, to je upravo ono što imamo sada. Zastupnički dom dao svoje glavom u znak odobravanja za komercijalne svrhe Loudness ublažavanja (mirno) Zakona, koji je već očišćen Senata, sada je na putu da predsjednik Obama's desk za konačnu provjeru. Jednom potpisan na snagu novog zakona će zahtijevati da svi oglašivači moduliraju njihove glasnoće prema dolje tako da je ne veća od programa koji gledate, i to će biti FCC 's dužnosti kako bi se osiguralo da su svi u skladu s novim pravilo. Godine blagost će biti dozvoljeno za sve one koji se bore s figuring out kako ga okrenuti prema dolje od 11, ali nakon toga smo svi trebali biti u mogućnosti gledati umiranje medij koji je uživo televizija bez dreading komercijalnih prijeloma.

Mirno Zakon je usvojio Kongres, trebali bi TV reklama malo manje antipatičan prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 3. prosinca 2010 04:06:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink Ars Technica | izvor Wall Street Journal | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar