nedjelja, 5. prosinca 2010.

Izbjegavanje DMCA Woes Kao Indy Game Developer?

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/vs9dM0FhFDU/story01.htm:
androidstevep piše: "Bio sam samo na primanje kraj od DMCA Takedown obavijesti za svoju igru u Android Market, 'Super Pac". Namco Bandai podnijeli obavijest s Googleom, tvrdi kršenja autorskih prava njihovih igre Pac-Man ". Iako je moja verzija je očito inspiriran izvornom arkadna igra, bez originalnog umjetnička djela ili zvuk je kopiran. Problem s moje točke gledišta je da DMCA obavijest nije jasno gdje i zašto navodna povreda. My guess je da možda ime previše slično, iako sam zaštitni znak potragu za 'Super Pac "prije objavljivanja i došao gore sa ništa. Nadalje, Google je onemogućio moj pristup ovom app, vjerojatno kako to zahtijeva DMCA, tako da sam u stanju čak i napraviti što god izmjene će biti potrebna. Kao dio-vrijeme developer s ograničenim sredstvima (tj. ne mogu priuštiti skupe odvjetnike), ali spremni učiniti sve napore kako bi se izbjeglo pravnih pitanja, kako se jedan pregovarati što se čini teško minsko polje zaštitnih znakova, autorskih prava i DMCA? Se bilo tko imati savjete u ovom području? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar