ponedjeljak, 3. listopada 2011.

Platforma Wars: Hoće Glazba donijeti sklad ili razdora?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/X785DlXLeLo/:
Music Note Bokeh | Flickr - Photo Sharing!

Napomena urednika: Joel Resnicow ( @ resnicow ) je co-osnivač i CEO Rexly , socijalni glazba pokretanja da l aunched na poremetiti New Yorku .

Digitalne glazbe izvršni nedavno mi je rekao, "slonovi su sve više ljuti jedni na druge." Nasmijao sam se, ali brzo shvatila to je bio više nego bezobrazan metafora. Hyper-natjecanje među tech divovi se trese do digitalnim životima potrošača. A ironično twist sudbine, glazbe, često-maligned poslovanja u Silicijskoj dolini, može postaviti ton i odabrati pobjednika (s). Glazba je jedan od najvažnijih temeljnih značajki koje može odrediti uspjeh ili neuspjeh tehnološku platformu (da, kao predsjednik Uprave socijalne glazbe pokretanja, Iznimno sam pristran tom uvjerenju). Platforma ratovi zagrijavanja: Pa kako smo dobili ovdje? A gdje ćemo ići?

Potrošača tech giganti su uzimajući sve u međusobno poslovanje.

Google, Apple, Facebook i Amazon su juggernauts koji temeljito dominiraju svojim kategorijama, pretraživanje, hardver, socijalne i trgovinu. Ali, napredak u mobilno računalstvo i rast u društvenom su zamućivanje linije između tvrtke i da ih postavite na sudar: Razmislite: Vatra vs ipad, Google + vs Facebook, spartanski vs iOS vs Android, svi App Store vs svi drugi App Store.

Kako su tržišta pobijedio? To je platforme, glupo.

Najveći izazov sve četiri lice je jesu li bolje natječu, surađuje ili neka kombinacija oba, ovisno o poslovnu liniju. Razmotrite ovo: ja pristup Facebooku na moj Macbook Air koristeći krom preglednik, Google Maps koriste opsežno na moj iPhone, i (koristi se za) slušati Player Amazon oblaka na moj (sada pokojni) Android. Divova pružiti mnoge komplementarne usluge koje čine moj život lakšim. No, temeljna interoperabilnost više nije konkurentne strategije ili uvjerljiv vrijednost propozicija korisnicima.

Svi divovi znaju, pa oni izgradnju snažnije i ljepljive platforme za stvaranje održive prednosti. Ali definicija platforme je dobivanje nejasni, kao što je odnos između različitih platformi. Oni su sada span desktop operativnih sustava, mobilnih operativnih sustava, aplikacija tržišta, i preglednicima, a neke od tih platformi doslovno žive od drugih. Ova ovisnost zahtijeva neku razinu suradnje, ali ne zauzdati nečije glad za rast.

Koje su ključne čimbenike uspjeha za platforme?

U mudrac riječima Tony Hsieh, to je sve o "isporuci sreće."

Ako je Vaš platforma čini korisnika život lakšim, te stvaranje vrijednosti i pobijediti. Za četiri divovi, to znači da pod uvjetom da je najbolje funkcionalnost i kompatibilnost sa značajkama i alata zahvaljujući kojima korisnici neće odustati (tj. ništa s visokim troškovima kao što su prebacivanje e-mail, društveni mediji profila i mediji zbirke). Ograničavanje pristupa konkurentske platforme je opasna igra, koja sve divovi igrati na nekoj razini. I izazov za svaku je kako optimizirati vrijednost platforme vis-a-vis prednosti kontrole vs downside nestalih mogućnosti i usluga.

Najvažniji ispred bitke svibanj biti Glazba

Dok potrošači mogu osjećati osvaja po tech divovi natjecanje za digitalne mindshare-ja sigurno ne-ne tvrtke okomito može integrirati cijeli svoj digitalni život. Tamo

Nema komentara:

Objavi komentar