srijeda, 7. rujna 2011.

Video: Učenje o slici i boja načina na DSLR

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/vBVeQfohP7Y/:
tut

DSLR se snažan i popularan alat za stvaranje video, ali to je vjerojatno da imaju vrlo malo korisnika ovog relativno novu kategoriju proizvoda otišao duboko u njegove postavke. Za uzimanje slike i povremene video, postavke su u redu, ali ako ste zainteresirani za stavljajući malo više ljubavi u vaše proizvodnje, plaća je znati nekoliko tweaks možete napraviti.

Stillmotion je staviti zajedno informativne i dobro napravio mali video koji opisuje osnove ravnoteže bijele boje i malo opskuran ili skrivene značajke koje možete koristiti za prilagodbu video prije nego što čak i hitove SD karticu.

To je Canon-specifične, ali još uvijek vrijedno checking out ako ste novi, recimo, Nikon ili Pentax sustava. Check it out:

Naravno, neke promjene nisu vidljive, osim ako stvarno ste u potrazi za njima, ali čak i malo stvari stvar. Oni također mogu utjecati na način na koji razmišljate, kako je bilješke nekoliko minuta u: počnete primjećivati ​​temperatura svjetla, razmišljam o tome kako vaš stan će gledati s više sunca i manje volframa.

Boja je moćan alat za izražavanje, čak i kada ne znate što radite. Dok je povratak sam slučajno imao moj fotoaparat postavljen na hlađenje balans bijele boje, dok snimanje vani toplo popodne svjetlo, i sve moje slike su ledeni, sjajne glumačke ekipe koja na prvi pogled mi smeta, ali ubrzo mi je drago. Nisam mislio ježeva i plutača i stvari koje bih pucao u potrazi bilo koji način, osim onako kako sam ih vidio. Ipak, s malim promjenama u okolišu, oni će izgledati sasvim drugačije. Nisam "ispravan" bijele boje nakon što je činjenica, jer je završila kao jedinstven i zanimljiv uzeti - da ja ne mogu točno uzeti kredit za.

Oni će imati drugi udžbenik kasnije u mjesecu za post-obrade boja učinke. Ako niste igrali sa Lightroom ili otvor blende (da ne govorimo o Photoshop i sl.), vi dugujete to za sebe da jednom probati. Svestranost DSLR sam se zaljubiti u fotografiji sve više ponovno, kao i nerdy kao što zvuči, znajući moj put oko izbornika i aplikacija je veliki dio toga.

[Putem Fstoppers ]



Nema komentara:

Objavi komentar