srijeda, 7. rujna 2011.

Carol Bartz potvrdio svoju loženje - From Her ipad

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Q-Aa3qAbRM8/:
0DdnP

Naslov govori sve. Pa, osim činjenice da Yahoo CEO Carol Bartz je očito dobio otkaz preko telefona. Oštra. To je napomenuti Bartz samo šalje Yahoo zaposlenih:

Za sve,
Ja sam jako tužan da vam kažem da sam upravo bio otkaz preko telefona Yahoo predsjednik Uprave. To je bio moj zadovoljstvo raditi sa svima vama i želim vam samo najbolje ide naprijed.
Pjesma
Poslano od moje ipad

Primijetili smo u lipnju da Yahoo tiho bio u potrazi za zamjenu za Bartz - nešto što Yahoo (očito) odbijen, a drugi pritisnite jeli desno gore . Yahoo čak je govorio o našem postavljati na svoje skupštinu dioničara, a bitno je to nazvao "sranje". Funny.

Pouka priče: Kako znate tvrtka leži nešto potencijalno štetne, pa čak i (a možda posebno) po službenoj dužnosti? Ako se usta kreće.

Ludi dan. Ovo je naš omiljeni Bartz trenutak .


Osoba:
CAROL BARTZ
Web stranica:
Tvrtke
Yahoo

13. siječnja 2009, Carol Bartz je imenovan novi predsjednik Uprave Yahoo, naslijedivši odlasku CEO i osnivač Jerry Yang. Prije dolaska u Yahoo kao predsjednik Uprave, Carol Bartz je izvršni ...

Saznajte više

Nema komentara:

Objavi komentar