ponedjeljak, 26. rujna 2011.

To je ono što se osjeća kao pobjednika, Shaker izdanje

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/z27jBQqurn8/:
photo

"" Što? ". "Napravili smo to da uznemiri," rekao je Sarah mirno. 'Mi vrištala tako jako smo se probudili zgrade. "

Nakon što je završio vrišteći, Izrael-osnovi Shaker ditched Burning Man planove za TechCrunch poremetiti SF 2011 probama u San Franciscu, osmišljavanje plan koji će kupiti ih neko vrijeme (molba ako oni mogli imati svih 13 osnivača na pozornici) i da taj plan paljenje (rekli smo: "Da.").

Nakon življenja kroz Erick govoreći im da njihov je bio jedan od "najdosadnijih prezentacije koju sam ikad čuo" i probavljanje njegov strastveni o priznanju krivnje, "Odvedi me sa sobom da Shaker, da se osjećam sam u baru! Umjesto nabrajanja 25 dodano značajke, daj mi jedan dobra iskustva ", rekao je tim proveo neprospavane noći trenirao njihovo predstavljanje prije nego što je bačen na pozornici.

"Ostatak priče je dobro dokumentirana ", kaže Yonatan" glazbe koja ne rade, računalo koje zamrznuo baš kao što mi je otišao na pozornici, tim u Izraelu sudjeluje u Shaker ples na traci, objavivši crveno srce publike, i naravno Mike - pun takta -. najava "

To nije ni čudo da se umjesto sudjelovanja nakon što su stranke pobjednici , Shaker tim samo srušio u svojoj hotelskoj sobi (slika gore).

Kaže Yonatan, "čovjek na slici je očito Andy, naš šef financija ... On je jedan drži leđa svaki dolar u našem društvu - on nije mogao pustiti kartona ček dok je doslovno otišao u krevet s njim."

Oh, to je nered Da, i akustika

[Xx] [xx] [xx]

Da.
Oh, ja nemam pojma kako da je razina van. To je nevjerojatna.

Nema komentara:

Objavi komentar