ponedjeljak, 26. rujna 2011.

Pitajte Slashdot: CS Grads uzimanje radnih mjesta?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Tqduh_HACjQ/Ask-Slashdot-CS-Grads-Taking-IT-Jobs:
Anonimni čitatelj piše: "Ja sam uskoro-to-biti Master diplomski iz javnih sveučilišta majoring u računalnoj znanosti - sa svim što CS podrazumijeva, naravno, to je došao vrijeme za početak traženja posla, i dok postoji nekoliko stvarni CS. tipa radnih mjesta okolo, primijetio sam da malo IT radnih mjesta će biti znatno više prikladan za mene osobno, ali to me dovodi do pitanja (uz pretpostavku da će me zaposliti, naravno) -. bi da ga doživjeti nesreću moj posao izgledi dolje ? ceste bi budućim poslodavcima vidjeti da i biti manje vjerojatno da mi je najam - ili golub rupa mi u IT? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar