ponedjeljak, 26. rujna 2011.

Palite ognja tablet navodno točeno za srijedu, postavljena na brod u studenom

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/09/26/kindle-fire-tablet-purportedly-on-tap-for-wednesday-set-to-ship/:
"Palite ognja." Ne može se reći da je to ime mi bi smo bačeni zajedno, ako s obzirom pet minuta da se nastane i uvjereni da ćemo poduzeti apsolutno bez rizika u svim za to nije, ali hej - koji su mi na pitanje Jeff Bezos TechCrunch je? čuvanje glasine zapaliti tablet svježe s novim pomoć Intel, udaranje žica samo dva dana prije odijelo je 28. rujna pritisnite događaj . Prema publikaciji "Fire" (rugali gore iznad) je bio izabran kako bi se razlikovati od e-tinte braće i sestara koji će prodavati uz to, a mi smo rekli da očekuju um-numbing količinu sadržaja ponude za čine ga sve više privlačan je u području koje iOS trenutno dominira. Osim toga, dual-core Texas Instruments OMAP čip sada vrhom, i ako sve ide dobro, pod-$ 300 uređaj bi trebao broda u studenom. U međuvremenu, B & N inženjeri navodno su mučili daleko na gluho Boja 2, a mi ne bi bili šokirani u najmanju ruku da vidi to požuriti u najavu samo phunk s Amazon toka. Mi ćemo biti tamo žive u srijedu da je razbiti sve dolje - voda prskalice u tow, naravno.

Palite ognja tablet navodno točeno za srijedu, postavljena na brod je u studenom prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 26. rujna 2011 17:02:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor TechCrunch | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar