nedjelja, 18. rujna 2011.

Sequoia je Doug Leone: Mi smo 'Oduševljeni' da se ulagači u boji, "stay tuned" Za Pivot

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/mSTuKBoo6d0/:
color

Nije tajna da je bio jedan od glavnih iznos od kontroverznih boja, app za dijeljenje fotografija koje je pokrenula ranije ove godine s 41 milijuna dolara u financiranju iz Sequoia Capital, Bain Capital i Silicijske doline banke (Sequoia očito staviti $ 25 milijuna). Boja je debi bio je jedan od naj-hiper pokreće tech svijeta je vidio u proteklih godinu dana, i od tada tvrtka je udario s izvršnim odlasci , i bore proizvoda . Sequoia partner Doug Leone , koji sjedi na Boja na brodu i vodio ulaganja, sjeo s nama prošli tjedan na TechCrunch poremetiti govoriti o tome što se odnosi na kao njegov najuzbudljivijih ulaganja u posljednjih godinu dana (počinje se govori o boju na 4 minute oznaka u videu dolje).

Leone govori boja i njezin osnivač Bill Nguyen , početak je "strastveno osnivača koji su glasno uvođenje proizvod koji nije hit na tržištu ili bikovi očiju", kaže on iskreno. "Ali mi poduzetnik s puno hrabrosti, ukus i tko ponovi brzo, a ja ću natrag tu osobu iz dana u dan."

Jasno Leone nema žali oko njegova ulaganja. Ali on također priznaje da se stvari učinio poći krivo s lansiranjem boja. On je otkrio da je Sequoia samo uložila tri dana prije planiranog lansiranja boja, i da je debi imao neke aplikacije slabe točke.

On kaže da od negativnih pritisnite Boja dobio nakon lansiranja-"Glavni razlog tvrtka dobila feed back koji je zbog velike kapljice objave s ne puno pokazati za to rano." On dodaje da su Nguyen i njegov tim su Ponavljanje u javnosti, što je posebno teško za pokretanje.

No, Leone i dalje izgleda poput bika na boji budućnosti. On je rekao da Sequoia je "oduševljen" biti investitor u tvrtki, te nas upozorava da "Stay tuned o tome što boja ima u rukavu." On je koji se odnosi na Blue, koja je boja sljedeći projekt . Nemamo previše detalja o tome što je plava, ali znamo da je novi Mobile App s dubokim vezama na Facebook Fotografije. Mogli bismo saznali više nadolazećem tjednu na Facebook F8 developer konferenciji .

Nguyen je da se osjeća ogromne količine pritiska s ovim predstojećim lansirati. Boja je sudbina mogla biti povezana s Blue. Jedan nije proizvod je prihvatljiva, ali dva neuspjela proizvoda može biti teška za bilo pokretanje (čak i sa 41 milijuna dolara u potporu) na oporavak od. Leone zapravo mi je rekao nakon razgovora da je on bio testiranje boja je novi proizvod i rekao: "to je strašan." Jasno je da je on pristran, ali pozitivnost je za tvrtku ukupni čini mi mislite da bez obzira na boje ima u rukavu mogao biti uvjerljiv. Mi ćemo nadamo se saznati više ovaj tjedan.

Nema komentara:

Objavi komentar