nedjelja, 18. rujna 2011.

Masterpiece: Tony Cetinski u Pro Skater 2 za Dreamcast

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/KEpLS-Lq0pg/masterpiece-tony-hawk-2-for-the-dreamcast.ars:

Teško je govoriti o važnim igre bez delving ružno svijet autobiografije, ali ja čvrsto vjerujem najbolje igre su one koje su važne ne samo u svijet igara, ali i vlastiti razvoj. Naslova koje se sijeku u trenutku u kojem obje industrije i naš život mijenja i uvijek će biti onih što rezonirati s, i to je razlog zašto je Masterpiece serija može biti hit i propustiti s čitateljima. Neki ljudi dijele da vremena s piscima koji su se pukotine u određenom naslov, dok drugi ne.

Tony Hawk je igra sam otkrio u podrumu moj dobar prijatelj Scott u kuću, a ja to pokušao samo zato što je njegov brat je ostavio na na PlayStation. Scott i ja smo trebali učiniti nešto taj dan, ali sam završio igrajući igru ​​satima, pa čak i sam nalaz ostao sam u podrumu Scotta. Do kraja dana, imao sam svoj primjerak.

Igre ponekad potrajati satima da potone njihove kuke u nas, ali Tony Hawk je bio prva igra koja je bila u mogućnosti da čak i clumsiest budale vjeruju da skateboarding je da se najviše zabave ste mogli imati. Tony Hawk je ritam igre davno prije Guitar Najaktivniji su došle, kada je počeo noktiju trik nakon trik, igra i kontroler nestao. To je bio samo ti i zrak.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar