petak, 23. rujna 2011.

KISSmetrics pomaže vam brusiti na statistike koja zapravo pitanje s čete Izvješća

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/j0NNDJvG92g/:
www.kissmetrics

Kissmetrics , analitika pokretanje koja vam pomaže držati tabulatori o tome kako korisnici koriste vaše web stranice je dodavanje novi alat za svoju ponudu proizvoda danas: Analiza čete .

Skupine, za one koji nisu upoznati s njima, su skupine korisnika koji su se prijavili u određenom vremenskom razdoblju (recimo, svi koji su se prijavili između 1. siječnja i 7., 2011). Te ih analizira može ponuditi neke vrijedne uvid u to kako ljudi koriste (ili su prestali koristiti) uslugu. Kissmetrics suosnivač Neil Patel objašnjava da ispraznost podatke možemo često vidjeti se raspravlja u medijima, kao što je ukupan broj korisnika, može biti pogrešno. Na primjer, vaše stranice mogu imati sve veći ukupni korištenja svaki mjesec, ali da je rast može biti potaknut cijelosti rast u novim registracije - koji bi mogao maska ​​činjenicu da su vaše stariji korisnici feding daleko.

To je gdje skupini izvješća dolaze u ruci: oni će vam slomiti ukupni bazu korisnika u različite grupe, a zatim vidjeti kako svaki od tih skupina korištenje usluge za vrijeme, recimo, sljedećih šest mjeseci. To može biti korisno i na kolosijek životne vrijednosti korisnika, i vidjeti koliko je utjecaja nove značajke imaju na svaku skupinu korisnika. Kissmetrics također će vam dodatno razbiti korisnici van u skupine ovisno o tome kako su iz vaše stranice.

Patel priznaje da postoje druge usluge koje su navedene u ponudi čete izvješća, kao i, uključujući i Mixpanel RJMetrics, ali kaže da su njihovi proizvodi, barem što se tiče skupine tiče, korisnicima dati manje fleksibilnost (on također smatra Kissmetrics je lakše koristiti). Patel, kaže jedna ključna značajka nudi Kissmetrics da drugi nemaju je sposobnost da 'zoom in' na svakoj skupini do pojedinačnog korisnika razini.

Kissmetrics je dostupan za besplatno za 30 dana besplatne probe, s premium planovi dostupni nakon toga s početkom u $ 29/month (cijene povećavati, ovisno o veličini vaše veličine i koliko datapoints ste za praćenje).

Ako ste zainteresirani za učenje više o kohorte, Evernote CEO Phil Libin je ranije govorio u detalje o tome kako njegova tvrtka koristi ovu vrstu podataka.


:
Web stranica:

Nema komentara:

Objavi komentar