Bethesda planira lansirati svoje najnovije Starješina Scrolls igre, Skyrim, u studenom, a oni na kraju sam počeo da se oblozi od igre. Pregled na Eurogamer daje neke informacije o igri u borbi, UI i istraživanje svijet igre. Citiram: "RPG-ovima možete poslati na izbornike više od gotovo bilo koje druge igre žanra, pa je čudno da se više misli ne ide u inventar dizajn, ali kako sam se poigrati s ovlastima, oružja i predmeta za olakšaj moj teret, postaje jasno da Skyrim je dobrodošao iznimka. Njezini ugniježđena izbornici pristupa gotovo glatko kao što je ipad stranicu swipes i navigacija ih je brzo i čisto. Možete postaviti favorite, opremiti stavke ili ruku, i ispitati stvari u detalje. Više nego jednom tijekom svog kratkog ruke -na moram rotirati objekt tražiti ključ za zagonetku, ili pročitajte dokument, a sve to radi bez odlaska na drugi ekran ili ništa složeniji od wiggling palicama i udarajući lica gumb. To je lako zamisliti da sustav kao što je ovaj u zaborav ili Fallout mogao obrija sati od prosječnog igrača stvarni igra-vrijeme. Kao što je, štedi vrijedne sekunde u mojim rukama-na, a sekunde su moje valuta danas, pa hvala koga u Bethesda dizajniran inventar. "
Pročitajte više ove priče na Slashdot.
Nema komentara:
Objavi komentar