petak, 5. kolovoza 2011.

NewMe Accelerator, cilju poticanja Crna Tech poduzetnika, ima prvi demo dana

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/RYOWTcBATsA/:
Screen shot 2011-08-04 at 8.21.25 PM

Jučer me netko pitao da li je razlog poza u većini mojih avatara fotografije glup se jer inače bih se baviti s ljudima stalno donosi se na činjenicu da ne "izgleda" kao što sam trebao raditi u tehnologiji, što znači da sam 'MA (relativno nije štreber) žena. Dok sam nikada nije svjesno razmišljao o tome o tome, odgovor je DA ("glup" barem je off-stavljanjem, dok je "žena" samo znači "nema pojma o tech").

Pojam manjina u Silicijskoj dolini je malo jedinstven, bijela, Azijata i indijski muškarci su relativno dobro zastupljene, dok Latinosi, crnci i žene nisu. Iz nekog razloga mi kao zajednica imaju tendenciju da se isključivo ekstremnim, mislim, ljudi koriste kako bi Arrington gaf za što odvjetnik (!).

Ako Mike i ja sam ga "teške", poduzetnici na NewMe , prvog pokretanja akceleratora ciljanje crne osnivača posebno, imaju ga tisuću puta teže s obzirom da gleda kao da bi trebao raditi u tech (žene predstavljaju 23,8% u odnosu na Afroamerikanci u 1,5% naših radne snage respektivno). Kao Central.ly suosnivač Chris Bennett mi je rekao: "Nema manjine u tech, postoji samo nisu. Jedan od problema u crnom tech zajednice je da još nije u zajednici. "

Co-osnovao Angela Bennett (vau, ženski i manjinski - dvostruki Whammy) i Wayne Sutton , NewMe pokušava to nadoknaditi, dajući Silicijske doline izloženosti Afroamerikanac na čelu startups, pružajući im pristup stanovanju, resursa, i mentorstvo od prvih tvrtki Silicijske doline (na primjer, Google je investitor i startups su radili iz Tagged ureda). Umjesto ulaganja, inkubator ima za cilj pružiti vrijednost pružajući podršku zajednici.

Na pitanje zašto postoji takva glad manjina u tech sektor što smo mogli učiniti da to lijek, Benton iz ulagača Dave McClure je odgovor na pitanje isto pitanje na tech događaj, da ljudi ulažu u ono što oni znaju, uzorak podudaranje da li oni to rade ili ne.

Prema Bennett, koji je s obzirom na otvaranje program Latinosi sljedeći, rješenje daje manjina veću izloženost, "Mi možemo pokazati više raznolikosti u ono što osnivača pogledati u medijima", rekla je "Pa da klinac koji čita CNN ili Huffington Post [ili TechCrunch] možete vidjeti da je dostupan. Trebamo osnivači koji su uspješni, podizanje novca i da izlazi, i to ne samo može biti jedna osoba, ona mora biti nekoliko ljudi. "

Said mentor i voditelj četvorinast monetization, Tristan Walker, "Što više možemo izložiti dolini na ono što ne znamo bolje od svih je u stog, iz rizičnog kapitala, kako bi se poduzetnicima za potrošače, a to je ono što dolini je o, izvor najbolje proizvode i ideje i talent. "

Ovdje je popis i kratak opis svakog NewMe pokretanja u svojoj prvoj skupini, u nastavku.

Olovka ste u

Slično Styleseat, ali s više usredotočiti na imenovanju za postavljanje funkcionalnosti, olovka vam je kao u Opentable za salon imenovanja.

K

Nema komentara:

Objavi komentar