petak, 5. kolovoza 2011.

O Gosh: 16GB HP TouchPad je Uključen Woot za 379 dolara

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AP5Nut5hxXk/:
HP_TouchPad_9_7__16GB_Wi-Fi_tabletms3Detail

Sjeti se kad sam rekao da sam ja mislio HP je telegrafiranje prodaju s TouchPad cijena? I kako sam rekao uređaj 100 $ off ovaj vikend? Pa ni HP ne prodaje bilo TouchPads uopće ikada i oni na neki donkihotovski utrku do dna u odnosu na svaki drugi tablet vani. Vidite, TouchPad je 379 dolara na Woot jutros .

Volim Woot. Najbolji shopping site ikad. Ali Woot (općenito) gdje je naprava ide umrijeti. To je mjesto gdje možete dobiti 99 $ smartphone koji ostatak svijeta ne žele ili nisu proizvodnje eksperiment koji nitko nije htio kupiti. To nije uvijek tako (Wine.Woot, na primjer, je upravo suprotno od onoga što sam opisao: fino kustos, pametan mjesto za velike vino), ali to je često na taj način.

To je rekao, jasno Woot ima neke povući i za HP staviti svoju opremu na tu je velika stvar. Ali ja brinuti da ovaj potez neće izazvati spor i odmjeren erozije WebOS prodaje. Ostavite ga na HP dovesti sve nas u drugi netbook rathole, pojeftinjenja kreće izbrojiv iskustvo dok se ne sruši pod to neuspjeh za dodavanje vrijednosti.

putem TopolskyCorp



Nema komentara:

Objavi komentar