ponedjeljak, 25. srpnja 2011.

Novi ipad 2 oglasa Istaknuta svestranost, pokušava probiti Za sumnjali

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JP99K0P0zno/:

"Nikad se nećemo prestati dijeljenje naše uspomene. Ili uzimajući izgubljen u dobru knjigu. Mi uvijek ćemo kuhati večeru i navijati za naše najdraže momčadi. Mi i dalje ćete ići na sastanke, da kućne filmove, i naučiti nove stvari. No, kako mi sve to nikad neće biti isti. "

Otkriven je danas, "Mi ćemo uvijek," treći ipad 2 komercijalne strane TBWA traje prva dva ipad 2 oglasa - koji je naglasio uređaj funkcionalnost nad hardvera naočale - jedan korak dalje. Privlačan izravno na mainstream vs rano usvojitelj publike, novi oglas naglašava ipad 2 sposobnost za obavljanje funkcije normalno bih završiti analogni (ili PC) kao stvaranje foto albuma, čitajući knjigu, nakon recepti, gledajući sport, ide na sastanke, stvaranje home movings ili nastavne naša djeca rukopisa (napomena Bravo za OS X Lion).

Apple nije propovijedanje MG ovdje.

U pokušaju da guranje osnovnih ljudskih ponašanja naprijed naglašavajući digitalni alat koji će im lakše, "Mi uvijek" vrsta me podsjeća na AT & T-a vrlo dalekovidan "ćete" oglasi iz 1990-ih, osim da je uređaj zapravo dostupan . Gledajte ih kako i uvjerite se sami. Jezovit, zar ne?



Nema komentara:

Objavi komentar