nedjelja, 5. lipnja 2011.

Tjedan u igre: NGP, Bastion, Metro 2033 nastavak

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/exCvGJ_HOnY/week-in-gaming-ngp-bastion-metro-2033-sequel.ars:

Naš Bastion pregled generira mnogo više pregleda stranica od našeg pogled na Call of Duty: Elite. Ja donijeti ovaj gore, jer mislim da imamo veliku publiku vani, i sitne detalje kao što je to stvarno pogon točka kuće. Vi ste diskriminirajuće, pametne igrače zainteresirani za nove ideje, i siguran sam da ste svi također privlačan.

Sada kada sam vam učinio buttering gore, ja bih rado da obratite pozornost na naše široke ruke-na s NGP hardvera i igara, da ne spominjemo nastavak na jednu od mojih omiljenih igara prošle godine: Metro 2033. Sljedeći tjedan je E3, tako da ćemo uživati ​​u mirnom vikend prije nego što stvari poludi.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar