nedjelja, 5. lipnja 2011.

Pitajte Engadget: trebam dobiti 7 -, 8,9-inčni ili 10-tablet?

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/06/04/ask-engadget-should-i-get-a-7-8-9-or-10-inch-tablet/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan's Pitajte Engadget upit dolazi nam iz Johan, koji ne mogu činiti se odrediti koje veličine je poveliki dovoljno. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.

"Ja sam na tržištu za tablet, uglavnom za sadržaj potrošnju, ali i za provjeravanje e-pošte i biti nešto produktivno, kada se osjećam kao da. Ja nikad nisam u vlasništvu jedne prije, pa sam pitajući se što je najbolje veličine. Sam mogao dobiti 7-inčni, 8,9-inčni ili 10-inčni tablet - Ja sam više zabrinut s veličinom od OS, iskreno mišljenje. Trebam ga biti prijenosni, ali još uvijek osjećam "veći" od mog Droid X. Bilo od onih koji su koristili više veličina? Hvala! "

Veliko pitanje. Tu je očito pro i kontra za svaku od tih veličina, te mogućnosti zasigurno su tijesan dolje na 7-inčni kraja. To je rekao, sada diskontirana Galaxy tab i još uvijek raste BlackBerry playbook će stati 7-inčni zakona, a izbori raširena značajno kada puzanje do 10-inča. Dakle, što reći?

Pitajte Engadget: JA dobiti 7 -, 8,9-inčni ili 10-tablet? Treba prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 4. lipanj 2011 23:59:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar