nedjelja, 5. lipnja 2011.

Komprimirani Vrijeme u Australiji Telescope Array Compact

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0FFVXz5ySL8/Compressed-Time-at-the-Australia-Telescope-Compact-Array:
epaell piše "Ja sam bio igranje sa malo vremena-lapse video i uređivanje tijekom prošlog tjedna dok Dužnost astronom CSIRO's Australia Telescope Array Compact (ATCA) u blizini Narrabri u državi New South Wales (Australia). Igranje s video sve sasvim novo iskustvo za mene, ali sam imala zabavu stavljajući ovaj zajedno i misao drugi svibanj uživati ​​u njemu. Ja sam zarobili nekoliko videa i oko teleskop i pokušali istaknuti ne samo instrument i nebo, ali i neke divljih životinja kojima se susrećemo na dnevnoj bazi, dok promatrajući tu. Ona također uključuje obvezno video cockatoos uzimanje hayride na jednom od jela i žabe u kontrolnoj sobi da su naša konstanta drugovi tijekom dugog promatranja sjednice :-) JA preporučiti prebacivanje iz 360p na 1080p i postavljanje na full-screen modu da biste dobili puni efekat i videa. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar