nedjelja, 5. lipnja 2011.

Pitajte Slashdot: Naknada tehničkim ljudi za doprinos prodaje?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/do8kFnYfTUc/Ask-Slashdot-Compensating-Technical-People-For-Contributing-to-Sales:
oblak-yay piše: "Ja radim za IT konzultantske tvrtke, a nedavno sam bio zadatak tarifni gore naš tim inženjering konzalting - koji je bez fancy korporativni govore znači da smo mi pokušava osnažiti naše inženjerski tim da mislim nešto poput prodaje ljudi umjesto da bude čisto usluge orijentiran. Da pojasnimo, naša tehnička ljudi su pregledan od strane naših kupaca kao pouzdanog savjetnika i kad su vidjeli priliku za komplementarne prodaju / mreže osvježiti / projekta oni često uključuju naš prodajni tim, međutim, kada kupac vidi prodaje ljudi, oni uvijek povući se u sebe, jer oni su "ljudi prodaju" i kupci misle da su samo zainteresirani u njima ublažavanju njihovih novac! ja sam zainteresiran za ono što Slashdot zajednica razmišlja o tome kako bismo trebali platiti inženjerskih timova za ovu 'prodaju 'rad (što će koštati nas proviziju prodaje ljudi ionako), ali na način koji ne poticati bilo neprijateljstvo između prodaje i tech osoblje jer na kraju prodaje ljudi žive i umiru na proviziju. Je li netko radio u ovom okruženju bilo gdje i što radovi / doesn "t rad u vaše iskustvo?"

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar