petak, 15. travnja 2011.

Tko je ubio Spotify?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/FXVcAwadQSY/Who-Killed-Spotify:
Anonimni čitatelj piše "BBC izvješća da je ad-supported glazbeni servis Spotify donosi stroge granice svojih usluga, omogućujući korisnicima deset sati slušanja vrijeme mjesečno i doživotno ukupno pet predstava po stazi. Rory Cellan-Jones govori koliko je njihovih ruku je bila prisiljena na naljepnice, i koliko je bio dolje na vlastitu želju da se presele više od trenutnog 15% korisnika svojim plaćene pretplate. neodoljiv reakcije korisnika čini se da je jednostavan razočaranje na gubitak službe koji je uspio . most komercijalni model radio poslovne i moderne navike slušanja Kao prvi odgovor, kako je najavljeno, rekao je: "Tako dugo Spotify Bilo je lijepo vas znajući Valjda ću se vratiti na gusarski glazbe opet onda... '"

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar