petak, 15. travnja 2011.

Europska oglas industrija gura nove praćenje, transparentnost pravila

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/_TKs5Hw71g8/european-ad-industry-pushes-new-tracking-transparency-rules.ars:

Europski oglašivači počeli skakanje na brodu s novi set smjernica (PDF), koji će omogućiti korisnicima da blokiraju kolačić za praćenje. Pravila, razvila industrija grupa pod nazivom Internet Advertising Bureau Europe (IAB Europe), dolazi tek nešto više od mjesec dana prije nego što Europa se očekuje da će izdati svoje pravne smjernice za on-line oglašivača.

Samo-regulatorni okvir ne samo o izbjegavanju prati-cilj je ponuditi transparentnost za potrošače o tome koje stranice koriste svoje kolačić podatke, kada i za koju svrhu. Sudjelovanje poduzeća prikazat će se ikona na njihovom behaviorally prati reklame koje znači da oni koji sudjeluju u online oglašavanje ponašanju (OBA) Okvirni. Kada netko klikne na ikonu, oni će biti u mogućnosti da biste dobili više informacija o oglasima i imaju mogućnost da isključite oglasa praćenje element.

"OBA okvir će predstaviti cross-industrija samoregulacije ponašanja za oglašavanje u cijeloj Europi, podupirač gore mimo popustljiv i provođenje mehanizma", IAB Europe Alain Heureux predsjednik navodi se u priopćenju. "Ova inicijativa je vrhunac od 18 mjeseci planiranja i suradnje s europskim organizacijama koje predstavljaju oglašivačima, agencijama, izdavača i standarde oglašavanja."

Doista, gotovo 40 tvrtke već su potpisali zalog za početak provedbe OBA smjernice, uključujući i AOL, Google, Microsoft i Yahoo. Osim toga, IAB Europe, izjavio je da je blisko surađivao s Europskom komisijom kako bi se razvio pravila, tako da će mreža s Komisijom vlastitim oglas transparentnost smjernice kada su objavljena 25. svibnja.

"Ako se ovaj kod osigurava da su u potpunosti u skladu sa svojim zakonskim obvezama u skladu s novim e-privatnost direktiva, sve dobro i dobro", izjavio je glasnogovornik Europske komisije Jonathan Todd rekao je za Reuters .

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar